· 

Foto's van de maand


Heb jij ook het gevoel dat januari voorbij is gevlogen? Ik wel hoor! Deze maand was voor mij een echte fotomaand met een heel leuke fotoprijs, de lancering van mijn website en ben ik, in deze laatste week, ook nog gevraagd om voor de rubriek: 'Uitleg bij de Foto', van digifoto Starter mijn verhaal te schrijven over een foto uit mijn account. Zo super super super leuk!!!! In het volgende blog meer daarover. 

 

Deze week heb ik de bekende puntjes op de i  gezet van mijn website. Het lettertype is aangepast in een strakker font en alle foto's zijn voorzien van een onzichtbaar watermerk. Ook heb ik de fotomappen nog eens kritisch bekeken en een aantal nieuwe foto's geplaatst o.a op de pagina van het gastenboek. 

Natuurlijk ben ik deze maand ook regelmatig op pad geweest met mijn camera! Zijn ze niet prachtig die Drentse heideschapen die gewoon bij mij in de Hilversumse Meent te bewonderen zijn? Misschien zijn er in het voorjaar wel lammetjes. Dat zou geweldig zijn! De kinderboerderij was een leuke stop tijdens een wandeling en de altijd bedrijvige kippen waren rustig van het zonnetje aan het genieten. Een wandeling op de Hilversumse heide werd extra leuk bij de onverwachte ontmoeting met twee Schotse Hooglanders. Geweldige beesten en in het winterse dorre heidelandschap een prachtig gezicht. Hier en daar heb ik de eerste sneeuwklokjes al gezien en op een zonnige dag merk je dat het alweer langer licht blijft en daar kan ik helemaal blij van worden. Laat de lente maar komen. 


Reactie schrijven

Commentaren: 0